Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna
 

 

SPREMNA SAM :-)

Iako mislim da sam spremna već odavno, no sad sam sigurna da je vrijeme da sve ovo što sam naučila tijekom svih ovih godina i podijelim s onima koji su spremni isto tako učiti i razvijati svoje vještine i svoju stručnost u ovoj našoj predivnoj struci.

 

Kao mlada kozmetičarka imala sam tu sreću da u samom početku dođem u ruke jednoj divnoj ženi koja mi je usadila najvažnije osobine koje danas treba imati svatko tko radi ovakvu vrstu posla i u svakodnevnom je kontaktu s klijentima i njihovim problemima i potrebama. Trudila sam se svih ovih 20 godina na isti način iste vrijednosti usađivati svim mladim djevojkama koje su prolazile kroz moj salon, kao praktikantice, djelatnice i sretna sam što se često takav trud pokazao ispravnim.

Sada sam spremna svoje znanje podijeliti svima koji su spremni kroz moje edukacije naučiti većinu onog što sam skupljala svih ovih 20 godina, a to nije malo.

anela diplome1

Ne radi se ovdje samo o tretmanima. Ima tu mnogo više, kad je kozmetička struka u pitanju. Malo se tu danas priča o svemu onom što je preduvjet dobro odrađenog tretmana, kao što su , naravno osim sveg sakupljenog znanja i iskustva, ujedno i vještine komuniciranja s klijentima, higijeni i dezinfekciji (meni uvijek br.1), tu je i priprema klijenta za tretman, prepoznavanje potreba i dijagnostika pravog problema, pa i uzroka, te nakon samog tretmana koji je tada ključ svega, dolazi tu i posttretmanski period o kojem se premalo vodi briga danas. Pa tako i sve dalje do marketinga, PR-a i svega ostalog što je danas neophodno želite li uspjeti u ovom poslu.

Iako sam odavno znala da ću jednog dana krenuti u educiranje drugih, možda zbog vremena, a možda i zbog raznoraznih drugih razloga, teško je bilo odabrati pravi trenutak , s obzirom da danas tržište preplavljuju raznorazne edukacije i tečajevi koji se nude zaista svugdje i kod svakog.

No kao i uvijek i ovdje imam svoj cilj, a to je da sve polaznice mojih edukacija zaista dobiju sve ono što im treba i što im mogu ponuditi i dati, te da prvenstveno time ja budem ponosna na njih kad krenu raditi s klijentima.

Nakon tolikog broja edukacija koje sam i sama prošla tijekom svih ovih godina, naučila sam što polazniku neke edukacije zaista treba, što očekuje i kako se osjeća poslije ako nije dobio ono što je trebao.

Koliko puta ste bili na nekoj edukaciji, koju ste skupo platili i odmah nakon toga ste već krenuli razmišljati o tome kako da na istu tu edukaciju odete ponovo kod nekog drugog?

 anela diplome2

Meni se to dogodilo puno puta. I tada nisam bila ljuta na tog edukatora, na tu edukaciju, nego sam bila najviše ljuta na sebe. Ljuta jer sam se povodila ili niskom cijenom edukacije ili pričom koja mi je “prodana” ili nisam provjerila dovoljno stručnost edukatora, pa sam zbog svega toga mogla na kraju kriviti samo sebe.

No ponekad su mi i očekivanja bila previsoka, pa sam znala sama sebi reći, kako je loše bilo ovo ili ono, ja bih to odradila ovako ili onako. Tada sam točno znala kako neka edukacija treba izgledati i što meni kao polazniku treba.

A treba mi da nakon edukacije znam što i kako da radim dalje. Da ono što sam čula ili naučila mogu primjeniti u svom poslu. Da imam vrlo jasnu sliku kako dalje to naučeno znanje mogu usavršiti, kako razvijati neku vještinu i to primjeniti na najbolji način na klijentima.

Vrlo često mi se nažalost događalo da sam nakon nekih edukacija bila prisiljena sama dalje istraživati i pokušati ono što sam trebala , a nisam dobila na edukaciji, “iskopati” negdje sama, eksperimentirati i usavršiti. A sve to sam trebala dobiti na toj edukaciji.

Najgore je kad nakon edukacije izostane daljnja podrška. Tek tada Vam treba netko koga možete nazvati, pitati sva ona pitanja koja se tek naknadno jave kad krenete s tretmanima. E tada vrlo često nema odaziva, nema podrške, nema se vremena za odgovore ili jednostavno druga strana te odgovore niti ne zna, jer ih ne smatra bitnima.

Sve je bitno. Sve mora biti bitno, kad nekog nešto želite naučiti, jer taj netko će raditi s ljudima i na ljudima i taj netko će uvijek reći gdje je nešto naučio i od koga je učio.

Sigurna sam da će se mnoge kolegice složiti s mojim opisanim iskustvima , jer takvih iskustava ima i bilo ih je mnogo, sigurna sam , kod svih.

Zato kažem da sam spremna, nakon svih tih mojih iskustava, izvući sve ono pozitivno i najbolje od svih onih od kojih sam učila i od sebe sve ono što sam na to nadogradila.

Uz sve ono što su me i moji dragi klijenti naučili, jer vjerujte mi, od njih učimo najviše, danas znam koji je najbolji način za pomoći nekome da ako to zaista želi, postane dobar u svom poslu i da njegov pristup poslu i klijentu bude onaj njegov najbolji.

Zato očekujte uskoro nadalje , puno zanimljivih noviteta i iznenađenja , iz ove moje male beauty tvornice znanja i vještina.

 

 

 VIŠE O PROGRAMIMA, EDUKACIJAMA, TERMINIMA, CIJENAMA ITD,.. SAZNAJTE NA  :-)

 

  https://anela.hr/microblading-edukacije  

 

Vaša Anela.

ZAŠTO ANELA?

Potpuno se prilagođavamo našim klijenticama.
Pomoći ćemo Vam, informirati i savjetovati Vas.
Anela Ergović, majstor kozmetičar/ medicinski kozmetičar.
Vlasnica kozmetičkog salona Anela ,sa dvadesetogodišnjim iskustvom.
Educirana i specijalizirana  kod trenutno najvećih stručnjaka za sve vrste tretmana u ponudi salona.
Pomoći ćemo Vam da nešto promjenite na sebi i prije svega da Vi budete time zadovoljni i sretni!

+385 1 3360761

.